Buch, Englisch, 2250 Seiten, Hardback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm
Concepts, Methodologies, Tools, and Applications
Buch, Englisch, 2250 Seiten, Hardback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm
ISBN: 978-1-5225-9615-8
Verlag: IGI Global
Sustainable Business: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications is a vital reference source that explores the best practices that promote business sustainability, including examining how economic, social, and environmental aspects are related to each other in the company's management and performance. Highlighting a range of topics such as lean manufacturing, sustainable business model innovation, and ethical consumerism, this multi-volume book is ideally designed for entrepreneurs, business executives, business professionals, managers, and academics seeking current research on sustainable business practices.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Finanzsektor & Finanzdienstleistungen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Nachhaltigkeit
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein