Buch, Englisch, 336 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 757 g
Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies
Buch, Englisch, 336 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 757 g
ISBN: 978-1-3986-0659-3
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Geschäftswettbewerb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Chapter - 01: Data-driven strategy;Chapter - 02: Customer data - The core four;Chapter - 03: Metrics-driven customer journeys and personas;Chapter - 04: Channel metrics;Chapter - 05: Data-driven branding;Chapter - 06: Content marketing metrics frameworks;Chapter - 07: Content marketing: the essential metrics;Chapter - 08: Data-driven product strategy;Chapter - 09: Price and place metrics;Chapter - 10: Marketing performance metrics;Chapter - 11: Data governance and the new privacy laws;Chapter - 12: Building dashboards and data evangelism;Chapter - 13: What are the skills of a metrics-driven marketer?;Chapter - 14: Marketing metrics resources;Chapter - 15: Dictionary of marketing metrics and related terms