Jalowski | Revolutionizing Workshops | Buch | 978-3-658-33311-9 | sack.de

Buch, Englisch, 222 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 321 g

Reihe: Research

Jalowski

Revolutionizing Workshops

Supporting Participants¿ Creativity with Persuasive Technology
1. Auflage 2021
ISBN: 978-3-658-33311-9
Verlag: Springer

Supporting Participants¿ Creativity with Persuasive Technology

Buch, Englisch, 222 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 321 g

Reihe: Research

ISBN: 978-3-658-33311-9
Verlag: Springer


Dr. Max Jalowski designs strategies for revolutionizing workshops by introducing persuasive technology.His results show that investigating the behavior of participants in design workshops offers various application potentials for persuasive technology. He presents scenarios how established persuasive technologies can be used in participatory design and how new technologies can be designed. Furthermore, he presents four artifacts for the application in workshopswhich contribute to the generation of design knowledge. Finally,he derives design principles to support future applications and research.
About the authorDr. Max Jalowski is a postdoctoral researcher at Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), Department of Information Systems, Chair of Information Systems – Innovation and Value Creation (Prof. Dr. Kathrin M. Möslein). His research focuses ondesigningtechnologies, persuasive technology, user behavior in creativeprocesses and digital innovation.
Jalowski Revolutionizing Workshops jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction: Motivation and Research Setting.- Foundations: Conceptual Background.- Study 1: Supporting Participants in Creative Processes with Persuasive Technology.- Study 2: Categorizing Persuasive Technology for Participatory Design.- Study 3: Modelling and Creating Persuasive Technology for Participatory Design- Study 4: Implementing Persuasive Technology in ParticipatoryDesign.- Summarizing Findings and Implications.


Dr. Max Jalowski is a postdoctoral researcher at Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), Department of Information Systems, Chair of Information Systems – Innovation and Value Creation (Prof. Dr. Kathrin M. Möslein). His research focuses ondesigningtechnologies, persuasive technology, user behavior in creativeprocesses and digital innovation.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.