E-Book, Englisch, 142 Seiten, eBook
Reihe: Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management
Jin / Cedrola Fashion Brand Internationalization
1. Auflage 2016
ISBN: 978-1-137-52337-2
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Opportunities and Challenges
E-Book, Englisch, 142 Seiten, eBook
Reihe: Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management
ISBN: 978-1-137-52337-2
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
1. Overview of Fashion Brand Internationalization: Theories and Trends.- 2. Ermenegildo Zegna: When Family Values Guide Global Expansion in the Luxury Industry.- 3. Diesel: An Unconventional, Innovative, International Lifestyle, Italian Company.- 4. The Internationalization Trajectory of Bossini: A Fashion Retailing Enterprise from Hong Kong.- 5. Beaucre Merchandising Co., Ltd.: A Successfully Internationalizing Korean Apparel Company.