E-Book, Englisch, 125 Seiten, eBook
Reihe: Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management
Jin / Cedrola Process Innovation in the Global Fashion Industry
1. Auflage 2019
ISBN: 978-1-137-52352-5
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
E-Book, Englisch, 125 Seiten, eBook
Reihe: Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management
ISBN: 978-1-137-52352-5
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
1. Process Innovation: Hidden Secret to Success and Efficiency.- 2. Patrizia Pepe: Unconventional Innovation and Integration in Fashion Supply Chain.- 3. MUJI: Brand Concept Creates Process Innovation.- 4. Arena Water Instinct: Process Innovation Built-in the Company DNA.- 5. Trunk Club: Revolutionizing the Retail Model in Fashion.