Johnson | Secondary STEM Educational Reform | Buch | 978-0-230-11185-1 | sack.de

Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 142 mm x 211 mm, Gewicht: 408 g

Reihe: Secondary Education in a Changing World

Johnson

Secondary STEM Educational Reform


2011. Auflage 2011
ISBN: 978-0-230-11185-1
Verlag: Palgrave MacMillan Us

Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 142 mm x 211 mm, Gewicht: 408 g

Reihe: Secondary Education in a Changing World

ISBN: 978-0-230-11185-1
Verlag: Palgrave MacMillan Us


Federal and state funding agencies have invested billions of dollars into secondary STEM (Science, Technology, Education, Mathematics) educational reform over the past decade. This volume addresses the interplay of external and internal variables associated with school reform and how this dynamic has impacted many efforts.

Johnson Secondary STEM Educational Reform jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


PART I:CREATING A STEM FOR ALL ENVIRONMENT J.D.Basham, University of Cincinnati C.M.Koehler, Illinois Institute of Technology M.Israel, University of Cincinnati PART II:THE IMPORTANCE OF UP FRONT EVALUATION PLANNING INCLUDING STUDENT LEARNING OUTCOMES S.Sheats Harkness, University of Cincinnati C.Lane, University of Cincinnati PART III:SCIENCE COOPERATIVES IN MISSOURI AND IOWA (SCIENCE CO-OP): ADDRESSING THE NEEDS OF SMALL RURAL SCHOOL DISTRICTS OF SCIENCE LITERACY FOR ALL L.D. Yore, University of Victoria J.A. Shymansky, University of Missouri L.A. Annetta, George Mason University S.Everett, University of Michigan - Dearborn PART IV:LESSONS FROM THE FIELD: EXAMINING THE CHALLENGES AND SUCCESSES OF A MATHEMATICS AND SCIENCE PROGRAM USING ACCELERATION AND ENRICHMENT FOR GIFTED URBAN MIDDLE SCHOOL STUDENTS T.A. Sondergeld, Bowling Green State University A.R. Milner, Adrian College L.J. Coleman, The University of Toledo T.Southern, Miami University PART V:THE RIGHT TOOLS FOR THE JOB: WHAT'S THE ROLE OF LITERACY IN STEM INITIATIVES? H.Johnson, University of Cincinnati P.Watson, Texas Woman's University PART VI:A CASE STUDY OF A STEM GRANT'S EXECUTIVE BOARD: CHALLENGES WITH OWNERSHIP AND INITIATIVE A.Demir, Georgia State University C.Sutton-Brown, Georgia State University L.Strickler, The University of Toledo C.M. Czerniak, The University of Toledo PART VII:STEM STAKEHOLDER RESPONSE TO ENACTED EDUCATIONAL POLICY C.C. Johnson, University of Cincinnati V.L.J. Bolshakova, Utah State University


CARLA C. JOHNSON Associate Professor of Science Education at the University of Cincinnati, USA.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.