Journal of Interactive Marketing | SAGE Publishing | Zeitschrift | sack.de

Zeitschrift, Englisch

Erscheinungsweise: vierteljährlich

Journal of Interactive Marketing


Zeitschrift, Englisch

Erscheinungsweise: vierteljährlich

ISSN 10949968
SAGE Publishing




The Journal of Interactive Marketing aims to identify issues and frame ideas associated with the rapidly expanding field of interactive marketing, which includes both online and offline topics related to the analysis, targeting and service of individual customers. We strive to publish leading-edge, high-quality and original research that presents results, methodologies, theories, concepts, models and applications on any aspect of interactive marketing. The journal has no preferred or disallowed methodologies but is open to conceptually rigorous approaches of any type. Manuscripts should address current or emerging managerial problems and have the potential to impact practice and theory in interactive marketing.
Journal of Interactive Marketing jetzt bestellen!

Zielgruppe


Economics, Business and Management


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.