Kassa | Value Analysis and Engineering | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 192 Seiten

Kassa Value Analysis and Engineering

The Blueprint for Operational Excellence and Developing Problem Solvers and Innovators
1. Auflage 2015
ISBN: 978-1-4987-3726-5
Verlag: CRC Press
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

The Blueprint for Operational Excellence and Developing Problem Solvers and Innovators

E-Book, Englisch, 192 Seiten

ISBN: 978-1-4987-3726-5
Verlag: CRC Press
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



In this hyper-connected world, the key to success/excellence is Value Analysis/Value Engineering (VA/VE). But the VA/VE discipline has been stagnant even though new books continue to be published by that title. This book revitalizes and reinvents VA/VE, and this re-engineered value engineering can positively disrupt the fragmented status quo of the value improvement/change management tools such as Six Sigma, Lean Thinking, Total Quality Management, Kaizen, and Project Management. This book connect the dots among these management tools by integrating them into VA/VE’s scientific method of the value methodology, based on the multi-disciplinary and whole-system thinking approach of VA/VE.

Kassa Value Analysis and Engineering jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


INTRODUCTION: Making the Case for Value Analysis & Value Engineering. PART I: THE VALUE PERSPECTIVES. Chapter 1 Genesis, Goals, and Definitions. Chapter 2 The Value Equation. Chapter 3 Achieving Excellence. Chapter 4 The Integrated Value-Improvement Methodologies. Chapter 5 Change Management. PART II: THE VALUE METHODOLOGY. Chapter 6 Overview of Thinking Methodologies. Chapter 7 Preparation Phase. Chapter 8 Information Phase. Chapter 9 Speculation Phase. Chapter 10 Evaluation Phase. Chapter 11 Recommendation Phase. Chapter 12 Implementation Phase. Chapter 13 Audit Results Phase. PART III: THE VALUE ORGANIZATION. Chapter 14 The Value Specialist Approach. Chapter 15 The Value Team Approach. Chapter 16 The Value Buyer Approach. Chapter 17 The Value Supplier Approach. Chapter 18 The Value Suggestor Approach. Chapter 19 The Value Educator ApproachChapter 20 The Value Organization Approach. CONCLUSION. APPENDIX. ABOUT THE AUTHOR.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.