Buch, Englisch, 1616 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3088 g
Buch, Englisch, 1616 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3088 g
Reihe: Critical Concepts in Media and Cultural Studies
ISBN: 978-0-415-62354-4
Verlag: Routledge
From an area of specialist research a decade ago China’s media has become now an important element of research and teaching worldwide, not only in specific Chinese cultural studies courses at the university level but increasingly in post-graduate research and in the domain of business consultancy.
Edited by Michael Keane and Wanning Sun, leading experts in the field, this new title is a ‘mini library’ of the foundational and the very best cutting-edge scholarship on Chinese media
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Journalismus & Presse
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Presse & Journalismus
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
Weitere Infos & Material
Volume I: Politics and Communication Volume II: Culture, Identity, and Place Volume III: Media institutions and commercial industries Volume IV: Methods and approaches to China’s media and communications