Buch, Englisch, 205 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 4098 g
Alternative Business-to-Business Revenue Models
Buch, Englisch, 205 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 4098 g
ISBN: 978-3-319-63993-2
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Computerkommunikation & -vernetzung Cloud-Computing, Grid-Computing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Informationstechnik, IT-Industrie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
Weitere Infos & Material
Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: Cloud Computing.- Chapter 3: Cloud Computing: The Emergence of the 5th Utility.- Chapter 4: Revenue Models and Pricing Strategies in the B2B SaaS Market.- Chapter 5: Business-to-Business Client Relationships in the Cloud Computing Software as a Service Realm.- Chapter 6: Recurring Revenue Framework Through a Cloud Computing Channel.- Chapter 7: B2B Cloud Computing Software as a Service Revenue Model.- Chapter 8: Recurring Revenue Model in Practice.- Chapter 9: Conclusion and Next Steps.