Buch, Englisch, 87 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 124 g
Buch, Englisch, 87 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 124 g
ISBN: 978-0-85142-424-8
Verlag: Routledge
Web site promotion is an essential element of designing, launching and managing a web site. This guide explains the process of registering your site with leading search services, and shows you how smart design can maximise your positioning on the results lists. The development of an integrated site marketing strategy shows how using email, advertising, press releases and word of mouth can build your site's traffic levels.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Bibliothekswesen, Informationswissenschaften EDV Systeme, Internet und elektronische Ressourcen in Bibliotheken
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Introduction; Why promote? Promotional strategy; Promotion by design; URL submission; Establishing links; Email interactivity and permission marketing; Press releases and notification; Direct advertising; Monitoring and measurement; Appendix: Web site marketing and promotion newsletters; Glossary.