Kluka / Schilling | Business of Sport | Buch | 978-1-84126-056-3 | sack.de

Buch, Englisch, 192 Seiten, PB, Format (B × H): 161 mm x 213 mm, Gewicht: 422 g

Kluka / Schilling

Business of Sport


1. Auflage 2001
ISBN: 978-1-84126-056-3
Verlag: Meyer & Meyer Sport

Buch, Englisch, 192 Seiten, PB, Format (B × H): 161 mm x 213 mm, Gewicht: 422 g

ISBN: 978-1-84126-056-3
Verlag: Meyer & Meyer Sport


Perspectives offers: the thorough dissemination of sport science information to all interested organisations and institutions, and the application of sport science results to practical areas of sport. In each volume of Perspectives, expert contributions from several different sport science disciplines address relevant physical education and sport science themes.This volume includes 12 chapters with international viewpoints from leading practitioners and researchers on key issues affecting the big business of sport such as: nation-building, volunteerism, women's impact on sport business, agents and athletes, sport management degree programmes, a behind the scenes look at professional sport and an outlook for the future.

Kluka / Schilling Business of Sport jetzt bestellen!

Zielgruppe


sports scientists, organizations, institutions



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.