Langlois | Meaning in the Age of Social Media | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 201 Seiten

Langlois Meaning in the Age of Social Media


2014
ISBN: 978-1-137-35661-1
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, 201 Seiten

ISBN: 978-1-137-35661-1
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



The search for meaning is an essential human activity. It is not just about agreeing on some definitions about the world, objects, and people; it is an ethical process of opening up to find new possibilities. Langlois uses case studies of social media platforms (including Facebook, Twitter, and Amazon) to revisit traditional conceptions of meaning.

Ganaele Langlois is Assistant Professor in the Communications Program at the University of Ontario Institute of Technology, Canada.

Langlois Meaning in the Age of Social Media jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.