Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 827 g
Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales
Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 827 g
ISBN: 978-1-3986-0384-4
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel
- Geisteswissenschaften Philosophie Semiotik
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Sprachwissenschaften Semiotik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Semiotik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Section - PART ONE: Case studies - semiotics in real-world retail;Chapter - 01: Semiotics will change your career in retail or retail marketing;Chapter - 02: How Unilever uses semiotics;Section - PART TWO: The present day;Chapter - 03: Desire;Chapter - 04: ‘Premium, natural, sensational!’ How to create meaning;Chapter - 05: Shopper needs and behaviour;Chapter - 06: Shopping and identity;Section - PART THREE: The future;Chapter - 07: The future of business;Chapter - 08: The future of consumers;Chapter - 09: The future of retail;Chapter - 10: The future of everything;Section - PART FOUR: You can do semiotics - tools for retailers;Chapter - 11: Fast answers to everyday questions;Chapter - 12: Tools for thinking - how to generate ideas using semiotics;Chapter - 13: Acknowledgements;