Buch, Englisch, 498 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 961 g
Buch, Englisch, 498 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 961 g
ISBN: 978-1-56022-016-9
Verlag: Routledge
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Naturwissenschaften Agrarwissenschaften Tierhaltung
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Primärer Sektor Agrarökonomie, Ernährungswirtschaft
Weitere Infos & Material
ContentsPart I: Background Material Introduction, Economic Concepts, Part II: Economics of the Demand and Supply for Red Meats, Historical Overview, World Livestock and Meat Production, Trade in Livestock and Meat Products, World Consumption of Red Meats, Prices, Livestock Cycles, Part III: Understanding Livestock Marketing, Functionaries in the System, Market News--Sources and Ideas, Regulation of Livestock Marketing, Grades and Grading, Marketing Alternatives, Controlling Price Risk Through Futures Markets, Part IV: Understanding Meat Marketing, Meat Packing, Processing and Distribution, Retailing, Away-From-Home Consumption, A View to the Future, Indexes,