Rethinking the Business Model
Buch, Englisch, 199 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 279 g
ISBN: 978-1-349-44719-0
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
List of Tables, Figures and Graphs Foreword; E.Bieto Acknowledgments Introduction The Birth of the Low Cost Phenomenon Reinventing Your Business Model; RYBM Brand Marketing at a Time of Heightened Price Sensitivity Case Studies in Innovation to Produce Lower Prices Epilogue: Expansion, Innovations, Price Sensitivity and Wealth