Loughran / Berry / Mulhall | Understanding and Developing Science Teachers' Pedagogical Content Knowledge | Buch | 978-94-6091-788-2 | sack.de

Buch, Englisch, Band 12, 246 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 365 g

Reihe: Professional Learning

Loughran / Berry / Mulhall

Understanding and Developing Science Teachers' Pedagogical Content Knowledge

2nd Edition

Buch, Englisch, Band 12, 246 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 365 g

Reihe: Professional Learning

ISBN: 978-94-6091-788-2
Verlag: Brill Academic Publishers


There has been a growing interest in the notion of a scholarship of teaching. Such scholarship is displayed through a teacher’s grasp of, and response to, the relationships between knowledge of content, teaching and learning in ways that attest to practice as being complex and interwoven. Yet attempting to capture teachers’ professional knowledge is difficult because the critical links between practice and knowledge, for many teachers, is tacit.
Loughran / Berry / Mulhall Understanding and Developing Science Teachers' Pedagogical Content Knowledge jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.