Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm
Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm
ISBN: 978-1-77407-686-6
Verlag: Society Publishing
Opportunities for Local Tourism: Buy and Sell Local is a book that emphasizes on the propagation and promotion of local forms of tourism, so that the local dependents of tourism can get their direct income or the interests from it. Local tourism is a key to elevating the underprivileged part of an area or region and a fantastic way to support a place's tourism. It also, on most occasions, guarantees a genuine local product or service and experience for the tourists. This book takes the readers through various advantages, ideas and policies that help in promoting local tourism.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Internationale Beziehungen Entwicklungspolitik, Nord-Süd Beziehungen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Entwicklungsstudien
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Geisteswissenschaften Philosophie Angewandte Ethik & Soziale Verantwortung Wirtschaftsethik, Unternehmensethik