Buch, Englisch, 684 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
Areas, Analytics, Formulations and Results
Buch, Englisch, 684 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
ISBN: 978-1-032-62653-6
Verlag: Taylor & Francis Ltd
This book presents concepts, strategies, and decision-making processes of supply chain and operations management through simple to advanced analytics. It provides the tools necessary to comprehend supply chain and operations management, quantitatively and analytically, through exercises and examples.
Zielgruppe
Postgraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Stadt- und Regionalsoziologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Qualitätsmanagement, Qualitätssicherung (QS), Total Quality Management (TQM)
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Regionalwissenschaften, Regionalstudien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Zeitmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Outsourcing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Transport- und Verkehrswirtschaft
Weitere Infos & Material
1. Understanding Supply Chain and Operations Management 2. Inventory Analytics 3. Sourcing Analytics 4. Production Planning Analytics 5. Production Control Analytics 6. Data Mining and Aggregation Analytics 7. Transportation and Network Planning Analytics 8. Location and Network Design Analytics 9. Simulation Analytics 10. Remanufacturing Analytics - Way Forward Epilogue Appendix