Marketing Process Company | Key Account Selection Matrix (Windows 2000 version) | Buch | 978-0-7506-5176-9 | sack.de

Buch, Englisch, 0 Seiten

Marketing Process Company

Key Account Selection Matrix (Windows 2000 version)

(Serial Number Only)
1. Auflage 2000
ISBN: 978-0-7506-5176-9
Verlag: Taylor & Francis Ltd

(Serial Number Only)

Buch, Englisch, 0 Seiten

ISBN: 978-0-7506-5176-9
Verlag: Taylor & Francis Ltd


Key Account Selection Matrix is a software-based customer portfolio analysis framework for DIY application and is a companion to McDonald, Rogers and Woodburn's 'Key Customers: How to manage them profitably'. This framework:* Addresses one of the hottest areas in strategic marketing and customer management practice* Displays customer information in easy-to-communicate charts* Based on the unique expertise of Professor Malcolm McDonaldKey Account Selection Matrix is a stand-alone product with no additional software requirements.

Marketing Process Company Key Account Selection Matrix (Windows 2000 version) jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.