Marquez | Libgdx Cross-platform Game Development Cookbook | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 516 Seiten

Marquez Libgdx Cross-platform Game Development Cookbook

Harness LibGDX to create cross-platform 2D games with more than 75 practical recipes covering everything from AI to building LibGDX Bitmap fonts
1. Auflage 2014
ISBN: 978-1-78328-730-7
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Harness LibGDX to create cross-platform 2D games with more than 75 practical recipes covering everything from AI to building LibGDX Bitmap fonts

E-Book, Englisch, 516 Seiten

ISBN: 978-1-78328-730-7
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



No detailed description available for "Libgdx Cross-platform Game Development Cookbook".

Marquez Libgdx Cross-platform Game Development Cookbook jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Table of Contents - Setting LibGDX up
- Working with 2D graphics
- Advanced 2D Graphics
- Detecting user input
- Audio and File I/O
- Fonts Rendering
- Asset management
- User interfaces with Scene2D
- 2D Maps API
- Rigid body physics with Box2D
- Third party libraries and extras
- Performance and Optimizations
- Giving Back



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.