Driving Growth and Innovation in a Fast Changing World
Buch, Englisch, 203 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 274 g
ISBN: 978-1-349-43549-4
Verlag: Palgrave Macmillan
This highly practical book explains how executive teams in global companies can work together to successfully drive change, enable fast growth or restructure the business. It demonstrates a clear correlation between team development and business results and even deals with special issues for teams in the not-for-profit sector and emerging markets.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Entscheidungsfindung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
1. The Mix at the Top: The Power of Psychological Diversity 2. Global Team Effectiveness: Linking Psychology, Culture, and Strategy 3. Global Teams: How to Run a Global Business and Serve Global Clients 4. Driving Growth and Innovation 5. Talent over Structure 6. Boards as Teams?