Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 739 g
How to Build Winning Stores in a Digital World
Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 739 g
ISBN: 978-1-3986-1274-7
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Chapter - 00: Introduction;Chapter - 01: The digital imperative;Chapter - 02: Analogue learnings;Chapter - 03: Is loyalty dead?;Chapter - 04: The fundamentals of loyalty;Chapter - 05: Data-based retailing;Chapter - 06: The power of personalization;Chapter - 07: ‘Near me’ – the importance of place;Chapter - 08: The digitally augmented store;Chapter - 09: Mobile makeover;Chapter - 10: Marketing in the moment;Chapter - 11: Monetizing the customer connection;Chapter - 12: The culture of loyalty;Chapter - 13: Lessons learnt;