Mohr / Thomas | Interactive Broadband Media | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 183 Seiten, eBook

Reihe: XEdition Accenture

Mohr / Thomas Interactive Broadband Media

A Guide for a Successful Take-Off
2. Auflage 2002
ISBN: 978-3-322-86867-1
Verlag: Vieweg & Teubner
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

A Guide for a Successful Take-Off

E-Book, Englisch, 183 Seiten, eBook

Reihe: XEdition Accenture

ISBN: 978-3-322-86867-1
Verlag: Vieweg & Teubner
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



Mohr / Thomas Interactive Broadband Media jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


1 Interactive Broadband Evolution.- 2 “Get & Sell Audience” Basic Mechanics of All Media Business.- 2.1 “Get Audience”: Content Production, Aggregation and Distribution.- 2.2 “Sell Audience”: Customer Insight, Advertising and Merchandising.- 2.3 Revenue Pendulum from “Get” to “Sell” to “Get” to.- 3 Get Audience.- 3.1 Content Production.- 3.2 Content Aggregation.- 3.3 Content Distribution.- 4 Sell Audience.- 4.1 Customer Insight.- 4.2 Advertising.- 4.3 Merchandising.- 5 Revenue Streams and Future Business Models.- 5.1 Revenue Streams.- 5.2 Business Models in the Interactive Broadband Services Environment.- 5.3 Business Models for Future Interactive Broadband Services.- 5.4 Outlook: Interactive Broadband Media Scenarios.- 6 Sources.


Dr. Nikolaus Mohr is a Senior Manager for strategic consultancy with the management and technology services company Accenture. Gerhard P. Thomas is Managing Partner for Media & Entertainment and business transformational engagements at Accenture.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.