Moisander / Valtonen | Qualitative Marketing Research | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 240 Seiten

Reihe: Introducing Qualitative Methods series

Moisander / Valtonen Qualitative Marketing Research

A Cultural Approach
1. Auflage 2006
ISBN: 978-1-4462-3305-4
Verlag: SAGE Publications
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

A Cultural Approach

E-Book, Englisch, 240 Seiten

Reihe: Introducing Qualitative Methods series

ISBN: 978-1-4462-3305-4
Verlag: SAGE Publications
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Aimed at both graduate and undergraduate students majoring in business administration and in other fields of social sciences, Qualitative Marketing Research unpacks the emerging cultural approach in the field of marketing and consumer research and provides an interesting and informed study for anyone interested in cultural approaches to economic and social theory. The book also provides insights for MBA students and other business professionals who work in the field of marketing, advertising, media planning and qualitative market research, offering methodological resources for keeping professional skills up to date and help with designing and conducting relevant and skillful market research which is sensitive to the cultural dynamics of the marketplace behaviour.
Moisander / Valtonen Qualitative Marketing Research jetzt bestellen!

Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.