Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 190 mm x 247 mm, Gewicht: 552 g
A Case Study Approach
Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 190 mm x 247 mm, Gewicht: 552 g
ISBN: 978-0-7506-5748-8
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Zielgruppe
Undergraduate and postgraduate programmes and executive courses in retail and in areas of international marketing and fashion; practitioners who want an authoritative and informative text.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
Weitere Infos & Material
List of figures; List of tables; List of contributors; Acknowledgements; Foreword by Terry Leahy, CEO of Tesco; Introduction; Perspectives of international retailing - Retailing within an international concept; Retail logistics; The anatomy of retail buying; Retail store design; Issues and cases - The scope of e-commerce; Supply chain management; Young consumers; Ethical clothing; Luxury brands; Retail banking; Store image; Fashion trends in Hong Kong; Retail in the USA: the environment and consumer purchase behaviour.