Moores | Media/Theory | Buch | 978-0-415-24383-4 | sack.de

Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 242 mm, Gewicht: 485 g

Reihe: Comedia

Moores

Media/Theory

Thinking about Media and Communications
1. Auflage 2005
ISBN: 978-0-415-24383-4
Verlag: Taylor & Francis

Thinking about Media and Communications

Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 242 mm, Gewicht: 485 g

Reihe: Comedia

ISBN: 978-0-415-24383-4
Verlag: Taylor & Francis


From an established author with a growing international profile in media studies, Media/Theory is an accessible yet challenging guide to ways of thinking about media and communications in modern life.

Shaun Moores draws on ideas from a range of disciplines in the humanities and social sciences, and expertly connects the analysis of media and communications with key themes in contemporary social theory.

Examining core issues of time and space, Moores also examines matters of interactions, signification and identity, and argues that media studies is bound up in the wider processes of the modern world and not just about studying the media.

This book makes a distinctive contribution towards rethinking the shape and direction of media studies today, and for students at advanced undergraduate or postgraduate level.

Moores Media/Theory jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Part 1: Time and Space 1. Cyclicity 2. Extensionality Part 2: Relationships, Meanings and Experiences 3. Interaction 4. Signification 5. Identity Afterword. Bibliography. Index




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.