Moreira / Mendes / Benavides | Media in Education | Buch | 978-1-4614-3174-9 | sack.de

Buch, Englisch, 106 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 348 g

Moreira / Mendes / Benavides

Media in Education

Results from the 2011 ICEM and SIIE joint Conference
2013
ISBN: 978-1-4614-3174-9
Verlag: Springer

Results from the 2011 ICEM and SIIE joint Conference

Buch, Englisch, 106 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 348 g

ISBN: 978-1-4614-3174-9
Verlag: Springer


With the aim of discussing “old” and “new” teaching technologies, based on research and on the strategies and praxis of the use of technologies and methodologies in the different teaching levels, and also embracing the contribution and active participation of researchers, teachers, creators, managers and other specialists, the work will provide inputs on the following topics: Students’ perspectives on media in the classroom, Students and media (as content and as tools for learning), Educational Media Design, Institutional Impact of the integration of Educational Media, Old v. New Media: what really matters, Research and Evaluation, Personal and/or social learning environments/networks, Media and inclusion, Media and informal learning, Immersive learning environments, Virtual mobility in Education, Mobile learning, Media and literacies.

Moreira / Mendes / Benavides Media in Education jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Old Meets New: Culture and Digital Technologies in Schools.- What Is This Thing Called “Design” in Instructional Design Research?—The ABC Instant Research Question Generator.- Designing Educational Multimedia Resources.- An Evaluation Model for Quality Assurance of Blended Learning: Exploring the Lecturers’ Perspectives.- Re?ective Map About the Limits and Challenges of Continued Training of Teachers for the Use of Mobile Technologies: The Experience of PROUCA.- Web 1.0 and Web 2.0: An Anglo-Portuguese Research Project on the Impact of Using Technology in Science Education Programmes.- Learning Foreign Languages in the Twenty-First Century: An Innovating Teletandem Experiment Through Skype.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.