Moss / DeSanto | Public Relations | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 512 Seiten

Moss / DeSanto Public Relations

A Managerial Perspective
1. Auflage 2011
ISBN: 978-1-4462-9124-5
Verlag: SAGE Publications
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

A Managerial Perspective

E-Book, Englisch, 512 Seiten

ISBN: 978-1-4462-9124-5
Verlag: SAGE Publications
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Electronic Inspection Copy available for instructors hereTaking a managerial perspective, this book explores public relations and its role in the wider organizational world. Contributors explore a variety of contexts in which the relevance of understanding these two interlinking domains is so paramount, such as corporate branding and reputation, government relations and community communications, as well as drawing on experise of legal considerations and ethical awareness.The effective management of public relations is crucial within any organization, but a wider managerial awareness and support of its role is equally critical. Public Relations: A Managerial Perspective offers an original and vital discussion of these challenges for second and third year undergraduate and postgraduate students of public relations, corporate communications and public affairs.

Moss / DeSanto Public Relations jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.