O'Shaughnessy | Competitive Marketing (RLE Marketing) | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 766 Seiten

Reihe: Routledge Library Editions: Marketing

O'Shaughnessy Competitive Marketing (RLE Marketing)

A Strategic Approach
Erscheinungsjahr 2014
ISBN: 978-1-317-64600-6
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

A Strategic Approach

E-Book, Englisch, 766 Seiten

Reihe: Routledge Library Editions: Marketing

ISBN: 978-1-317-64600-6
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This volume is a text-book for students of marketing, providing a basic understanding of the concept and techniques of marketing. It shows how basic background information relating to the UK market may be integrated into business planning and how information from other sources should be incorporated and used.

O'Shaughnessy Competitive Marketing (RLE Marketing) jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Part 1: Marketing and Marketing Planning 1. The Nature of Marketing 2. Corporate Strategy and Marketing 3. The Planning Process and Strategy Formulation Part 2: Buyers, Markets and Competition 4. Images of Buyers/Consumers and What Influences Them 5. Understanding the Buyer/Consumer 6. Markets, Segmentation and Positioning 7. Competitive (rival-oriented) Strategies Part 3: Marketing Intelligence 8. Information, Marketing Research and the Marketing Manager Part 4: Marketing Mix Elements 9. Product Management: Needs, Policies, and Strategies 10. New Product Development 11. Advertising, Sales Promotion, Publicity and Corporate Communications – Their Roles and How They Work to Persuade 12. Developing An Advertising Strategy 13. Sales Management 14. Pricing – Role, Objectives, Factors, Strategies 15. Distribution Strategy and Channel Management Part 5: Implementation and Organization 16. Strategies for Change 17. Organization, Strategy and Marketing.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.