Buch, Englisch, 762 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1468 g
Volume 37
Buch, Englisch, 762 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1468 g
Reihe: Higher Education: Handbook of Theory and Research
ISBN: 978-3-030-76659-7
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Soziologie, Bildungssoziologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung
Weitere Infos & Material
Autobiographical essay.- istoriographic Review of Collegiate Admissions.- Understanding and Conceptualizing Racialized College Affordability: A Focus on Latinx Students.- A Critical Examination of College Student Activism from 2000-2020.- College student mental health.- Beyond the Competencies: Adaptive Community College Leadership.- The Emotions in Postsecondary Teaching & Learning.- Using Nudge Science to Re-Imagine Faculty Work Environments.- Applying Cultural Historical Activity Theory to transform higher education.- A five-stage model of scandal emergence and institution response at US colleges and universities: Synthesis of the literature and agenda for future research.- State Higher Education Policy Innovations.- Approaches to Descriptives Analysis Higher Education.- Examining the Use of Critical Policy Analysis in Higher Education Research.