Phenomenology Research Design for Novice Researchers | Buch | 978-1-7998-9571-8 | sack.de

Buch, Englisch, 300 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm

Phenomenology Research Design for Novice Researchers

Buch, Englisch, 300 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm

ISBN: 978-1-7998-9571-8
Verlag: IGI Global


Phenomenology research design is often very difficult for the novice researcher to grasp, particularly when the researcher has little to no background in philosophy. As such, dissertation students tend to struggle with the design throughout the entire dissertation process, often confusing case study design with phenomenology design.

Phenomenology Research Design for Novice Researchers provides a practical guide for the novice researcher. It is geared primarily to the thesis and dissertation student as an entryway for students who will go deeper into the definitive literature and gives them a practical starting point to begin thinking about and designing their research and how to execute it successfully. Covering topics such as critical thinking, interviewing, data collection, and phenomenological writing, this reference work is crucial for researchers, academicians, practitioners, scholars, educators, and students.
Phenomenology Research Design for Novice Researchers jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.