Buch, Englisch, 212 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 506 g
Discovering the Path to Unlimited Growth
Buch, Englisch, 212 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 506 g
ISBN: 978-1-137-27922-4
Verlag: Palgrave Macmillan US
Why do most growth companies stop growing? What can leaders do to overcome the barriers to growth? The Curve Ahead tackles these questions using examples from brands like LoJack and Myspace which experienced a similar decline. This book will help SMEs overcome the growth hump by providing tools to succeed and thrive.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler