Quay | Understanding Life in School | Buch | 978-1-137-39122-3 | sack.de

Buch, Englisch, 173 Seiten, Format (B × H): 146 mm x 223 mm, Gewicht: 3403 g

Quay

Understanding Life in School

From Academic Classroom to Outdoor Education
2015. Auflage 2015
ISBN: 978-1-137-39122-3
Verlag: Palgrave MacMillan UK

From Academic Classroom to Outdoor Education

Buch, Englisch, 173 Seiten, Format (B × H): 146 mm x 223 mm, Gewicht: 3403 g

ISBN: 978-1-137-39122-3
Verlag: Palgrave MacMillan UK


Attending school is an experience that most people share but this leads us to accept rather than question the experience. Using the philosophies of Heidegger and Dewey, John Quay explores life in schools and juxtaposes the environment of a school camp with that of an academic classroom.

Quay Understanding Life in School jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Understanding Life so as to Understand Life in School

2. Investigating Life in School

3. Life in School: Occupations and Outdoor Education

4. Life in School: Occupations and Academic Classrooms

5. Life in School is Occupational


John Quay is a senior lecturer in the Graduate School of Education at the University of Melbourne, Australia. He has recently published (2013) and (2013, with Jayson Seaman). His research interests include educational philosophy, outdoor education, physical education and environmental education.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.