Raga | Key Concepts in Tourism | Buch | 978-1-77469-392-6 | sack.de

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 612 g

Raga

Key Concepts in Tourism


Erscheinungsjahr 2022
ISBN: 978-1-77469-392-6
Verlag: Society Publishing

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 612 g

ISBN: 978-1-77469-392-6
Verlag: Society Publishing


This book explains various key concepts and terms that are relevant to the context of Tourism. Tourism is travel for pleasure or business; also the theory and practice of touring, the business of attracting, accommodating, and entertaining tourists, and the business of operating tours.

Raga Key Concepts in Tourism jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Jennifer Raga is a Tourism and Hospitality Management Specialist with more than 15 years of experience in the industry, giving academic training to University Students and Local Communities about Tourism, Hospitality and Events Management with Eviatour C.A. She holds a BA in Tourism Business Management and a Postgraduate Diploma in Hospitality Management awarded from the University of Birmingham UK.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.