Rahman / Zaman / Hossain | Service Marketing Strategies for Small and Medium Enterprises | Buch | 978-1-5225-7891-8 | sack.de

Buch, Englisch, 121 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 567 g

Rahman / Zaman / Hossain

Service Marketing Strategies for Small and Medium Enterprises

Emerging Research and Opportunities
Erscheinungsjahr 2018
ISBN: 978-1-5225-7891-8
Verlag: Business Science Reference

Emerging Research and Opportunities

Buch, Englisch, 121 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 567 g

ISBN: 978-1-5225-7891-8
Verlag: Business Science Reference


The contribution of small and medium enterprises (SMEs) is acknowledged as an influential engine to economic growth. However, the biggest challenge faced by these SMEs is the lack of competitive service offerings for their target customers due to unstandardized products and a lack of consumer engagement and strategies.

Service Marketing Strategies for Small and Medium Enterprises: Emerging Research and Opportunities is an essential reference source that provides guidelines on how SMEs can achieve sustainability through positive marketing outcomes and effective customer services. Featuring research on the assessment of SMEs’ customer service expectation, listening to customers through qualitative research, service quality model and its marketing implications, integrated marketing communications for SME environments, effective service encounters, and relationship developing strategies for SMEs, this publication provides new models for managers, industry professionals, academicians, and researchers.

Rahman / Zaman / Hossain Service Marketing Strategies for Small and Medium Enterprises jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.