Rath / Shalini | New Insights into Prognostic Data Analytics in Corporate Communication | Buch | 978-1-947441-10-1 | sack.de

Buch, Englisch, 184 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 279 g

Rath / Shalini

New Insights into Prognostic Data Analytics in Corporate Communication


Erscheinungsjahr 2019
ISBN: 978-1-947441-10-1
Verlag: Business Expert Press

Buch, Englisch, 184 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 279 g

ISBN: 978-1-947441-10-1
Verlag: Business Expert Press


This book advances diagnosis-prognosis models that mark antecedent frames in various commercial forms of communication—annual reports, investigative fiction–Poirot series, Sci-Fi, and advertisements.

The authors thereby develop a study of narrative markets by proposing the narrative of things as the next innovative mega trend in business analytics. A unique feature of the book is the special section dedicated to industry-academic practitioners, who have offered a bird’s-eye view in the Review Speak section of every chapter of this book.

Rath / Shalini New Insights into Prognostic Data Analytics in Corporate Communication jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Pragyan Rath, Assistant Professor in Business Ethics and Communication group of the Indian Institute of Management Calcutta (IIMC), India.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.