Buch, Englisch, 169 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 2993 g
A Key to SME Competitiveness
Buch, Englisch, 169 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 2993 g
Reihe: Contributions to Management Science
ISBN: 978-3-319-36531-2
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Geschäftswettbewerb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Kleine und Mittlere Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskooperationen, Joint Ventures
Weitere Infos & Material
SMEs and Competitiveness - Facts and Challenges.- New Approaches in Supporting to SMEs Competitiveness.- Prototyping Competitive Strategy.- Arranging Benchmarking Collaborative Group.- Coordinating Benchmarking Collaborative Group.- Benchmarking Collaborative Network - Summarizing.