Sachse | Internationalisation and Mode Switching | Buch | 978-3-8349-3130-6 | sack.de

Buch, Englisch, 418 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 565 g

Sachse

Internationalisation and Mode Switching

Performance, Strategy and Timing
1. Auflage 2011
ISBN: 978-3-8349-3130-6
Verlag: Gabler Verlag

Performance, Strategy and Timing

Buch, Englisch, 418 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 565 g

ISBN: 978-3-8349-3130-6
Verlag: Gabler Verlag


Managing an international operation is seen by many as one of the most challenging activities in an enterprise. Uwe Sachse offers substantial answers to the question of how companies behave after they have entered a particular foreign market. The results of the empirical study show that the mode switch is an important option for improving performance in foreign markets. Uwe Sachse shows that, over the duration of foreign business activity, companies pursue characteristic internationalisation pathways through their choice of mode.

Sachse Internationalisation and Mode Switching jetzt bestellen!

Zielgruppe


Researchers and students in the fields of international management and international business; executives in these areas.


Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.