Sax | Re-authoring Teaching | Buch | 978-90-8790-448-7 | sack.de

Buch, Englisch, Band 1, 284 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 451 g

Reihe: Counseling and Student Cultures

Sax

Re-authoring Teaching

Creating a Collaboratory

Buch, Englisch, Band 1, 284 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 451 g

Reihe: Counseling and Student Cultures

ISBN: 978-90-8790-448-7
Verlag: Brill Academic Publishers


Key phrases: blended learning, insider knowledge, online pedagogy, narrative therapy, postmodern pedagogy, practitioners and consumers, practitioner-training, public practices, reflective practitioner, students’ voices, teaching congruently, teacher-practitioner, therapeutic letters, teaching therapeutic practice.
Author, Peggy Sax, PhD, is in independent practice in Middlebury, Vermont, USA, as a licensed psychologist, consultant, workshop presenter and university instructor. An enthusiastic teacher, Peggy feels privileged for opportunities to share powerful stories of learnings from over 30 years of work with families and their children, teens, adults, couples, communities and students of all ages.
Sax Re-authoring Teaching jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.