Scanlon | Marketing of engineering services (Engineering Management series) | Buch | 978-0-7277-1348-3 | sack.de

Buch, Englisch, Band 6, 128 Seiten, Format (B × H): 138 mm x 216 mm, Gewicht: 200 g

Reihe: Engineering Management

Scanlon

Marketing of engineering services (Engineering Management series)


1. Auflage 1994
ISBN: 978-0-7277-1348-3
Verlag: Institution of Civil Engineers

Buch, Englisch, Band 6, 128 Seiten, Format (B × H): 138 mm x 216 mm, Gewicht: 200 g

Reihe: Engineering Management

ISBN: 978-0-7277-1348-3
Verlag: Institution of Civil Engineers


This book provides guidelines on what should constitute marketing in an engineering environment and how its various aspects can be tackled from a practical standpoint. It is particularly relevant to those aspiring to positions in general management and fills an important gap in the training of professional engineers.
Scanlon Marketing of engineering services (Engineering Management series) jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction
The structured approach
Client orientation
Strategic planning
Operational planning
Management of intelligence
Promotional activities
Presentation
Submissions
People
Segmentation
Performance analysis
The Consulting engineer
The contractor
The public service authority
Conclusions


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.