Sewell | Marketing and Marketing Assessment (RLE Marketing) | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 200 Seiten

Reihe: Routledge Library Editions: Marketing

Sewell Marketing and Marketing Assessment (RLE Marketing)


Erscheinungsjahr 2014
ISBN: 978-1-317-65760-6
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 200 Seiten

Reihe: Routledge Library Editions: Marketing

ISBN: 978-1-317-65760-6
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This volume is a text-book for students of marketing, providing a basic understanding of the concept and techniques of marketing. It shows how basic background information relating to the UK market may be integrated into business planning and how information from other sources should be incorporated and used.

Sewell Marketing and Marketing Assessment (RLE Marketing) jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. The Marketing Concept 2. The Collection and Selection of Relevant Information 3. Marketing Structure and Control 4. Marketing Plans 5. Export Marketing and Its Relation to the Home Market 6. Basic Data on the United Kingdom Market 7. Indications of Change.


Multivolume collection by leading authors in the field



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.