Buch, Englisch, 139 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 3554 g
Reihe: Managing the Asian Century
Buch, Englisch, 139 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 3554 g
Reihe: Managing the Asian Century
ISBN: 978-981-10-0085-0
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
Weitere Infos & Material
Chapter 1: An Introduction to Consumer Metamorphosis in the Digital Age.- Chapter 2: Mobile Communication and Applications in Tourism.- Chapter 3: Usage of E-loyalty Programs in Hospitality Industry.- Chapter 4: New Toy of Marketing Communication in Tourism: Gamification.- Chapter 5: The Symbolic Representation of Tourism Destinations: A Semiotic Analysis.- Chapter 6: Customer Decision on Hotel Booking via Mobile Phone Applications: A Case Study of Luxury Hotels in Bangkok.- Chapter 7: MoViT: A 3D Mobile Virtual Tour App of Panguil River Eco-Park.- Chapter 8: Marketing for new tourism perceived by East-Asian e-consumers.