Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 564 g
How to Make Informed, Tactical Decisions That Deliver Growth
Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 564 g
ISBN: 978-0-7494-8372-2
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
Chapter - 01: Building digital strategy that works;Chapter - 02: Why digital strategies fail and how to recognize failure;Chapter - 03: Levers for digital growth and how to use them;Chapter - 04: The importance of innovation in driving success;Chapter - 05: The dark side of digital;Chapter - 06: Emerging digital business models;Chapter - 07: The e-commerce system;Chapter - 08: Building a customer-centric culture;Chapter - 09: Making digital choices that differentiate success from failure;Chapter - 10: This is the business of transformation