Buch, Englisch, 255 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 565 g
Buch, Englisch, 255 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 565 g
Reihe: International Series in Advanced Management Studies
ISBN: 978-3-319-77880-8
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Kleine und Mittlere Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
Weitere Infos & Material
1 Introduction.- 2 The Internationalization Processes of SMEs.- 3 The Impacts of Management on the International Development of SMEs.- 4 Culture and its Dimensions: General Implications for Management.- 5 Chinese Cultural Roots and Their Influence on Managerial Issues.- 6 Empirical Analysis.- 7 Discussion of Research Findings.- 8 Conclusion and Directions for Future Research.