Sheth / Parvatiyar | Theoretical Foundations in Marketing Ethics | Buch | 978-0-7623-0566-7 | sack.de

Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 505 g

Reihe: Research in Marketing

Sheth / Parvatiyar

Theoretical Foundations in Marketing Ethics


Erscheinungsjahr 1999
ISBN: 978-0-7623-0566-7
Verlag: Jai Press Inc.

Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 505 g

Reihe: Research in Marketing

ISBN: 978-0-7623-0566-7
Verlag: Jai Press Inc.


Sheth / Parvatiyar Theoretical Foundations in Marketing Ethics jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


List of contributors. Theoretical foundations in marketing ethics: a look back (S.J. Vitell). Theoretical foundations in marketing ethics: a look ahead (D.P. Robin). The entitlement model: a morally bancrupt baseline for justification of marketing practices (S. Baker). Relationship of individual moral values and perceived ethical climate to satisfaction, commitment, and turnover in a sales organization (N.C. Herdon Jr. et al.). Curbing corporate crime: managerial and ethical implications of the federal sentencing guidelines for organizations (G.R. Laczniak, R. Roberson). The role of formal policies and informal culture on ethical decision making by marketing managers (J.H. Leigh, P.E. Murphy). An empirically-based, integrative framework of corporate moral development (K.J. Srnka). Organizational framework for sales ethics management (A.Z. Vásquez-Párraga, L.Comer). "Some days are better than others": beer commercials and a question of ethics (J.M. Wolburg et al.).



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.