Buch, Englisch, 294 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 411 g
ISBN: 978-1-349-70577-1
Verlag: Palgrave Macmillan US
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Ethnologie Kultur- und Sozialethnologie: Materielle Kultur, Wirtschaftsethnologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Ethnologie Ethnographie
Weitere Infos & Material
1. Transnational Encountering: Openness and Closure in in-Between Spaces.- 2. Transnational Offices.- 3. Living in a Bubble?.- 4. Porous Spaces: Coping with Differences and Familiarities.- 5. Mediators: Trust in Individuals and Groups.- 6. Scale of Groups and Communities.- 7. Transnational Business/Social Ties: Consequences of Interactions.- 8. Conclusion: Insights from Porous Spaces.- 9. Epilogue.