Shoemaker | Communication Campaigns about Drugs | Buch | 978-0-8058-0230-6 | sack.de

Buch, Englisch, 138 Seiten, Format (B × H): 163 mm x 240 mm, Gewicht: 417 g

Reihe: Routledge Communication Series

Shoemaker

Communication Campaigns about Drugs

Government, Media, and the Public
Erscheinungsjahr 1989
ISBN: 978-0-8058-0230-6
Verlag: Taylor & Francis

Government, Media, and the Public

Buch, Englisch, 138 Seiten, Format (B × H): 163 mm x 240 mm, Gewicht: 417 g

Reihe: Routledge Communication Series

ISBN: 978-0-8058-0230-6
Verlag: Taylor & Francis


Published in 1989, Communication Campaigns About Drugs is a valuable contribution to the field of Communication Studies.

Shoemaker Communication Campaigns about Drugs jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Contents: P.J. Shoemaker, Introduction. S.B. Lachter, A. Forman, Drug Abuse in the United States. A. Forman, S.B. Lachter, The National Institute on Drug Abuse Cocaine Prevention Campaign. J.E. Merriam, National Media Coverage of Drug Issues, 1983-1987. S.D. Reese, L.H. Danielian, Intermedia Influence and the Drug Issue: Converging on Cocaine. L.H. Danielian, S.D. Reese, A Closer Look at Intermedia Influences on Agenda Setting: The Cocaine Issue of 1986. P.J. Shoemaker, W. Wanta, D. Leggett, Drug Coverage and Public Opinion, 1972-1986. D.D. Nesbit, Citizen Attitudes Toward Drug Testing: Value Conflict or Concensus? L.D. Johnston, America's Drug Problem in the Media: Is It Real or Is It Memorex? D.L. Shaw, M.E. McCombs, Dealing with Illicit Drugs: The Power -- and Limits -- Of Mass Media Agenda Setting.


Pamela J. Shoemaker



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.