Buch, Englisch, Band 17, 503 Seiten, Paperback, Format (B × H): 160 mm x 240 mm, Gewicht: 809 g
Buch, Englisch, Band 17, 503 Seiten, Paperback, Format (B × H): 160 mm x 240 mm, Gewicht: 809 g
Reihe: Higher Education: Handbook of Theory and Research
ISBN: 978-0-87586-137-1
Verlag: Springer Netherlands
Springer Book Archives
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Universitäten, Hochschulen
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Universitäten, Wissenschaftliche Akademien, Gelehrtengesellschaften
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Vergleichende und Empirische Bildungsforschung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
Weitere Infos & Material
1. AN UNPLANNED JOURNEY INTO HIGHER EDUCATION.- 2. STUDENT MOTIVATION AND SELF-REGULATED LEARNING IN THE COLLEGE CLASSROOM.- 3. COLLEGE STUDENTS’ DEGREE ASPIRATIONS: A THEORETICAL MODEL AND LITERATURE REVIEW WITH A FOCUS ON AFRICAN AMERICAN AND LATINO STUDENTS.- 4. UNDERSTANDING AND USING EFFICIENCY AND EQUITY CRITERIA IN THE STUDY OF HIGHER EDUCATION POLICY.- 5. THE POLICY SHIFT IN STATE FINANCIAL AID PROGRAMS.- 6. BACK TO THE BASICS: REGRESSION AS IT SHOULD BE.- 7. THE EVOLVING ROLE OF THE COMMUNITY COLLEGE: POLICY ISSUES AND RESEARCH QUESTIONS.- 8. REEXAMINING DOCTORAL STUDENT SOCIALIZATION AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT: MOVING BEYOND THE CONGRUENCE AND ASSIMILATION ORIENTATION.- 9. IMPLEMENTATION ANALYSIS IN HIGHER EDUCATION.- 10. ACADEMIC CAREERS FOR THE 21ST CENTURY: MORE OPTIONS FOR NEW FACULTY.