Buch, Englisch, 232 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 686 g
Leverage Neuroscience to Reshape Marketplace Behavior
Buch, Englisch, 232 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 686 g
ISBN: 978-1-3986-0102-4
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Corporate Social Responsibility (CSR), Nachhaltiges Wirtschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Neurowissenschaften, Kognitionswissenschaft
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Nachhaltigkeit
Weitere Infos & Material
Chapter - 00: Introduction;Chapter - 01: Conscious Resource Limits and Mental Shortcuts;Chapter - 02: Reward Anticipation and Approach Motivation;Chapter - 03: Habits and their Triggers Along the Path to Purchase;Chapter - 04: Making it Easier to Change Habitual Behaviors;Chapter - 05: The Role of Policy in Incentivizing Consumption Changes;Chapter - 06: Reprogramming the "Behavioral Immune System";Chapter - 07: Using Social Norms to Accelerate and Sustain Behavior Change;Chapter - 08: Overcoming Resistance to Behavior Change;Chapter - 09: Conclusion